fredag 3. september 2010

God helg :)

God helg alle sammen :)
Søndag reiser jeg til Alta for å være med på samfunnsfagsamlinga mandag til onsdag. Det skal bli spennende. Gleder meg masse til å treffe kjentfolk som skal studere sammen med meg igjen dette året. Blir faktisk også å ta samfunnsfag sammen med min "gamle" venninne Laila som jeg gikk på handel og kontor med. Har mange gode minner fra den tiden sammen med ho! Spesielt russetiden...

Har faktisk vært flink og skrevet ferdig ikt oppgaven i dag. Må vel enda se over den før jeg sender den inn, men alltid godt å få noe ferdig.

Kos dere alle i helga :)

4 kommentarer:

  1. Hei! Laila e en super dame - hils ho masse fra mæ!:) Prøvde å overtale ho til å gå IKT for lærere i år, men trur ikke ho beit på..:)

    Du vil også treffe en dame fra Lakselv som heter Rannveig på mandag. Veldig koselig, ho også!:)

    SvarSlett
  2. Heia :)
    Ja Laila e bare super ja, helt enig:))
    Ho sa faktisk til meg at ho hadde lyst å ta ikt, men da hadde Liv skrevet på fronter at det ikke va plass til flere.. Ho prata om æ sette seg på reserveliste, men vet ikke om ho har gjort det enda.

    Glede meg til å treffe Rannveig:)

    Blir nok et tøft år det her, for æ har plana om å ta 120 studiepoeng i år...vel tiden får vise kor mye æ årke etter hvert..

    Skal hilse fra deg!!

    SvarSlett
  3. Hei Kine :)
    Skjønner nu hvem Rannveig du mener :)
    Ho kjenner jeg fra før da ho bodde i Alta. Var kjempe trivelig å treffe ho igjen. Skal jobbe i gruppe sammen med ho :)

    SvarSlett
  4. Hei Cathrine. Det er stille her på bloggen...

    SvarSlett